vineri, 10 octombrie 2008

Se poate mai rau? Se poate! (2)





De cand am fost in SUA mi-am dat total peste cap bioritmul... ma culc foarte tarziu, dar, surprinzator, ma pot trezi destul de devreme.

De asta pot citi stirile "fierbinti" din State in miez de noapte (CNN Breaking News- The Dow Jones industrial average lost 679 points, after hitting its lowest point since May 27, 2003 during the session), si astfel, din pacate, stiu ca va veni o zi naspa pentru bursa azi. De acum ce pot face? Ca sa fiu daca vand...
Si daca e sa dau iarasi o melodie, asa cum v-am obisnuit: Rolling Stones - You Can't Always Get What You Want - Live!
PS. Stiu ca nu trebuie sa va desenez, ca v-ati prins din prima: pozele le-am ales cu mesaj- "dupa furtuna vine vreme buna":)

2 comentarii:

ina bixade spunea...

Cind schimb fusul orar, imi ia cam o saptamina si ceva sa imi revin, sa get adjusted...de regula, cind ajung din Romania back to NY, simt mai greu oboseala si sint mai turmentata de cap, decit cind ma duc din NY in Romania...

MirelaS spunea...

La mine e invers:)) Deci cel mai greu e cand ne intoarcem acasa?!