luni, 3 noiembrie 2008

Tintirea inflatiei- dar care e tinta??

Dap, astazi, Guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei, Mugur Isarescu, a prezentat Raportul trimestrial asupra inflatiei, intr-o conferinta de presa organizata la sediul BNR din Bucuresti. Asta a fost cel mai coerent lucru pe care l-am priceput. In rest, asta e, parca era ori foarte obosit ori foarte plictisit, vorbea "in sictir" ca sa zic asa... gura o deschidea pe jumatate si parca nu termina fraza. "Intervalul de incertitudine asociat proiectiei inflatiei din scenariul de baza este de 2-3%, intervalului de variatie fiind de +/-un punct procentual"...
La cat a repetat, atat mi-e clar: "intram intr-o perioada de incertitudine", INCERTITUDINE... ok...clar... incertitudine.
Ii spuneam unei prietene ca daca eram ziarist trimis la conferinta, ma dadeam cu capul de masa. Nu a facut nimic decat sa citeasca raportul scris. Biinee, biinee... admit... nu toti stiu sa "citeasca" un tabel sau un grafic!

Un comentariu:

Bogdan-Alexandru Barliga spunea...

Bine..nici ziaristii aia de acolo nu s-au utilizat...ca n-am auzit vreunul sa-i dea cu niste intrebari mai naspa peste cap....

Plus ca nu e constat in declaratii asa cum am demonstrat eu intr-un post...

Iar de inteles ceva...eu chiar nu mai stiu ce sa zic...m-au zapacit jde declaratiile de le tot da de vreo luna incoace...