luni, 24 noiembrie 2008

Freddie Mercury

Pe 24 noiembrie 1991 Freddie Mercury, solistul trupei Queen, la doar o zi dupa ce a anuntat ca are SIDA, moare. Avea 45 de ani.


Imi amintesc cum in 1987 la Radio Romania 3, intr-o seara ascultand o emisiune prezentata de Florian Pittis am auzit pentru prima data Queen- si am ramas impresionata de vocea lui, un timbru extraordinar; erau difuzate cateva melodii din marele concert de la Wembley- ce forta, ce spectacol! Asa ceva nu mai auzisem in viata mea! A doua zi m-am dus la scoala la un coleg de clasa (Toni Dijmarescu), roker si cu rude in Germania, si ma gandeam ca el sigur ii auzise deja- asa era, si am povestit. De atunci pot spune ca am devenit fan de fan.
Abia dupa '89 am vazut primele videoclipuri la TV- Breakthru, I want to break free, Invisible Man, The Miracle, apoi albumul Innuendo, apoi toate celelalte pe care nu le auzisem "la lansare": A Night at the Opera, A kind of Magic, The Miracle. Apoi albumul solo: The Great Pretender.



Acum cativa ani cand am fost la Praga , stiu ca ne-am hahait: intr-un club canta formatia Quennie. Solistul- de exceptie!- si coverurile destul de decente.

Stiu ca acum 17 ani am plans. Si nici acum nu ma simt mai bine.

Un comentariu:

Bogdan-Alexandru Barliga spunea...

O mare voce intr-adevar...si o mare pierdere...:(