vineri, 21 noiembrie 2008

"Dematurizarea" arata maturizarea pietei de telefonie mobila si adolescenta new media

Piesa “Dematurizarea” a trupei Voltaj are videoclipul, primul din Romania, filmat cu un telefon mobil. Asta este singurul lucru cat de cat interesant. In rest melodia suna exact ca mai toate melodiile Voltaj din ultimii 7-8 ani.
Nu mi-oi da eu seama ce inseamna sa filmezi cu un telefon mobil si apoi sa faci clip din asta. Si nestiind, critic: videoclipul e slab deci putin imi pasa cu ce a fost filmat. Rezultatul conteaza. Si declaratiile pe diversele media detinute de trustul RC si de partenerii media ai Orange, si de jurnalistii "copy-paste" nu fac decat sa dea apa la moara unor diverse si mereu schimbabile proiecte. E drept daca nu incerci, nu ai cum descoperi.

Dar zau, prea se iau in serios! Acuma e drept, acolo unde sunt multi bani in joc, vrand nevrand lucrurile devin foarte serioase.

F5 X-Media, noua regie de vanzari new media si neconventionale a grupului Realitatea-Catavencu, a propus celor de la Orange realizarea chestiei asteia. Citez din articolul din Cotidianul: "un proiect ce integreaza capabilitatile platformelor moderne de comunicare, precum telefonul mobil si Internetul, si speram sa colaboram in continuare pentru dezvoltarea unor noi proiecte creative si inovative din zona new media”, a adaugat Thierry Millet, director comercial Orange România.
"Filmarea pe un telefon mobil e provocatoare şi de aceea am si acceptat aceasta lucrare. Am vrut sa experimentez de mai mult timp o filmare de acest gen", declara Marian Crisan, regizorul clipului.
“Avand in vedere ideea care a stat la originea infiintarii F5 X-Media, si anume ca noile tehnologii imbinate cu creativitate si proiecte customizate reprezinta viitorul advertisingului, ....”, a declarat Dragos Stanca, managing director New Media Realitatea-Catavencu, grup din care face parte si F5 X-Media. HABAR NU AVEAM!
si fireste... "Propunerea cross-media a F5 X-Media s-a axat pe generarea de posibilitati inedite de promovare a mesajului de brand, valorificand la maximum potentialul de memorabilitate si interactivitate cu segmentul tinta de consumatori - publicul tanar. INTR-ADEVAR! Cum de nu mi-am dat seama...
Toate citatele sunt preluate din Cotidianul.

Niciun comentariu: