miercuri, 26 noiembrie 2008

Animale inteligente


Ieri simulare de parada cu ocazia Zilei Nationale a Romaniei- 1 Decembrie. Inaltator, emotionant, spectaculos. Mai avem armata! Bun asa. Stiu ca orice stat puternic trebuie sa aiba si o armata organizata, aliati de incredere si inteligenta de a nu folosi armele cum ii casuna. Noi cum om fi?
Vazand avioanele de lupta, elicopterele de supraveghere, simtind si auzind huruitul tancurilor, vazandu-i pe soldatii frumos echipati mi s-a confirmat inca odata ca sunt o pacifista convinsa. Urasc razboiul! Neam de neamul meu nu vreau sa traiasca unul!
Emotia, negativa, fiind prea mare nu am putut sta pe marginea drumului, asa ca am cascat gura din parcul Kisseleff. Unde atentia mi-a fost atrasa de o cioara. Cioara griva (Corvus corone cornix) ca sa fiu ma exacta. Care gasise o nuca. Si avea o treaba: sa o ascunda in frunzis. De-adevaratelea desteapta! (daca vreti sa o vedeti mai de aproape, dati click pe poze).


Simularea de ieri s-a terminat, dar cica va mai fi una si joi. Si apoi parada cea mare pe 1 Decembrie, fireste. Iata cum arata asfaltul dupa ce au trecut dus- intors tancurile si camioanele militare. Si va e clar ca dupa, va arata mult mai frajurat... Dar a te sacrifica pentru patrie si popor e o datorie, nu?

In MP3 player imi pusesem Final Cut- Pink Floyd.
Pink Floyd - The post war dream
Pink Floyd- The Gunners Dream
Pink Floyd - The Final Cut
Pink Floyd - Not now John
Pink Floyd - The Fletcher memorial home
Pink Floyd-Paranoid Eyes

Niciun comentariu: