duminică, 29 martie 2009

Cu ochi de Narcis...

Nu prea sunt fan al emisiunilor facute de ascultatori, de forma: ei vorbesc, vorbesc, vorbesc si se incheie emisiunea. Fara nici o concluzie, fara nici un fel de precizari ale unor profesionisti. Senzatia mea e ca nu se trece la urmatorul nivel de cunoastere, de informare. Ascultatorul spune ce gandeste si gata. Asta in cazul cel mai fericit cand cel care suna este sincer. Nu zic ca omul mediu nu este aproape niciodata prins- cei care au reactie si pun mana pe telefon sunt cei care fie sunt vehement pro sau contra problemei ridicate. Nuantarile nu se fac in direct. Dar am constatat ca se fac online, daca acest lucru este posibil. In comentarii, pe forumuri. Nu ca sa il laud, dar imi plac forumistii de la Romania in Direct si asta pentru ca lui Ardelean ii pasa, se documenteaza, le raspunde, duce mai departe emisiunea.
Tot datorita unui proiect online- Reporter Adevarul.ro (o fi si in varianta print, nu am idee) am dat de urmatoarea poza, motivul real al acestui post lung si cu spoiala de analiza.

Ce a ajuns Resita de cand am plecat eu:)) Poza e facuta in statia de tramvai din centrul Resitei, zona magazinului Nera... (fotograf: Serban Casian).

Nu comentez calitatea, originalitatea si chiar originea pozelor/ filmuletelor publicate pe site-ul Adevarul. Din 11 februarie (cand vad ca a fost publicata prima fotografie) pana acum, s-au adunat cam 260 de poze. E mult, e putin, habar nu am. Cred ca habar nu au nici cei de la Adevarul pentru ca la modul cum sunt prezentate, clasificate, detaliate pozele e cam greu sa iti dai seama de ceva. Chiar ma intrebam cum pot face o ierarhizare a materialelor, si vad ca nu pot: castigatorul saptamanii 16-22 martie a fost asta.

Nu vreau sa exagerez, zicand ca probabil asta e tendinta- de castigare a unui public "narcisist". Si vad ca nu numai la noi e tendinta asta- Bogdan mentiona ca saptamanalul american Time a lansat pentru cititorii sai, posibilitatea de a-si crea propria revista, numita "Mine".

Ilustratia muzicala:)): Right Said Fred - I'm Too Sexy

Un comentariu:

Cristian spunea...

uh
ce bine că ultimele mele escapade reşiţene au fost toate foarte matinale şi nu conţineau mai mult decât coborâtul din tren şi fuga-fuguţa la ieşirea spre Lupac, la un ia-mă-nene spre Oraviţa...