sâmbătă, 7 martie 2009

Locuri dragi: Praga (1)

Acum 2 saptamani m-am intors de la Praga. Era a 3-a oara cand ajungeam acolo, de data asta cu treaba. Prima data cand am fost motivul era concertul Depeche Mode din 1998. A doua oara pur turistic- sa exploram si Praga, dar si imprejurimile. Acum a fost cu treaba (am reprezentat Asociatia Alternativ intr-un proiect intitulat "Istorie in imagini"), dar cum eu incerc sa imbin utilul cu placutul, am apucat sa vizitam o multime, am cunoscut oameni faini, m-am simtit bine.
Cum e weekend, cum prietenii ma roaga sa pun ceva poze, iata, va invit la o calatorie prin ochii mei:

- rasarit de soare pe aripa de avion. Dedesubt: Cehia - culoare la periferia Pragai
- inaltele scari la metrou. absolut fascinante! Stairway to heaven


Piata veche si Ceasul Astronomic


de pe Karluv Most (podul lui Carol)

- grup statuar la Muzeul Frantz Kafka. In spate se vede un loc de joaca pentru copii. Vara aici se scot masute si lumea sta la terasa.

- Jaka krize" nu inseamna cum banuiam noi: "nii, ma, criza!" ci "care criza?":))

- oglindiri in vitrine.

- Hard Rock- ul de la Praga.

- lumea face poze din toate pozitiile si sta la poze de asemenea

- tanar din Nigeria ce incerca sa atraga clienti pentru calatorii cu vaporazul pe Valtava. A fost fun ca in spatele meu un alt negru mi se adreseaza in romana- locuise in romania timp de 3-4 ani.

Pe drum si ajungand la Castelul Hradcany

- statuie in cartierul deloc central in care aveam hotelul. - nu sunt farfurii. sunt clatite uscate... puse in dulap, for fun
- ce norocoasa am putut fii:) nu am ratat nici acolo unul dintre sporturile preferate de urmarit (niciodata de practicat)- sarituri cu schiurile. Era Cupa mondiala de la Liberec (Cehia)

Un comentariu:

Bogdan-Alexandru Barliga spunea...

Foarte misto pozele....:)